Bxens Sezeryan doğum yöntemi ile doğurdum.Benim zorunlu sezeryandı fakat oldukça rahat geçti.Şunu tecrübe edindim ki sezeryan doğum yönteminde doktor seçimi çok çok önemli.Tabi bünye ile de alakası var fakat ben sezeryanda iyi doktorların çok daha rahat bir doğum geçirmeyi sağladıklarını düşünüyorum.
4 saat sonra yürüdüm ve 3. Günde eski halime döndüm fakat 2 arkadaşımın biraz daha zor geçmişti.Doktor kısmına bu sebeple değindim.
Son hafta kızım normal doğumla gelmeye çalışıyordu felaket ötesi bir ishal yaşadım şöyle ki gün için de 18defa tuvalete gidiyordum.Bu sebeple sabah akşam serum aldım ve sezeryana alındım.Normal doğum yapamazdım rahatsızlığımdan dolayı.Şuan iyi ki sezeryan oldum diyorum çünkü o son hafta çektiğim doğum sancısı ise şayet çok kötüydü.