Bxens sezaryen
Bxens sezaryen epidural ile doğum yaptım. Çok rahattım o anki heyecanla sonrasında ağrı sızı hissetmedim hemen akşamına kalktım ayağa bulantı, baş dönmesi yaşamadım hiç. Eve geldiğimde hiç yatmadım bile hep bebeğimle ilgilendim. Korkacak hiç bişey olmadığını söyleyebilirim ( ben çok korkmuştum genel anestezi istemiştim korkudan ama o ilk karşılaşmamız❤️ Boynuma geldiği an ağlarken ciyak ciyak susması ❤️ Asla unutmam. Bu arada ben doğum sancısıyla hast gittim ama açılmam olmadığı için sezaryen istedim