minikbirbal My_son zaten kontrollerimiz için hastaneye gidiyoruz düzenli ama bu aşı hastanede yapılmadığı için mecbur kaldık. hamileliğimden beri hep bir sorun cıkardılar.
minikbirbal Milamoms hangi ilde oturuyorsunuz acaba? Bende farklı sağlık ocaklarını aradım yaptıklarını söylüyorlar
Banayaklasma minikbirbal 1 hafta önce falan yaptırdim saglik ocaginda herhangi bir sorunda yasamadim. Bazilarina yumurta beyazı yedir aşıdan once alerjisi var mi bak ona gore asi yapalim demisler bana oyle bisey de denilmedi.
Banayaklasma minikbirbal Bilmiyorum ama aşı yok o yüzden diyor bazılarıda, bilemedim bende neye göre yapiliyor nasil oluyor 🤔