minikbirbal Yakın zamanda yaptıran varmı? Hastanede yapılmıyormuş, sağlık ocağındaki hemşire de covid dolayısıyla yapmadığını söylüyor. Normal mi bu durum
Mom095 minikbirbal bizim dün 6. Ay aşımız vardı. Ebe ye sordum 9. Ayda aşı var mı diye evt var biz sizi arıycaz o zaman demişti. Hatta gelmeden 10 gün önce yumurta beyazı yedirmeye başla bebeğe. Alerjisi varsa aşıyı yapmıyoruz dedi
My_son minikbirbal asilari covidden dolayi yapmıyoruz diye bişey yok bildigim kadariyla 15 aylik covidden beri butun asilarini yaptirdik saglik ocaginda 9 aylik asisini 1 yasinda yaptirdik ama
minikbirbal Mom095 evet daha önce okumuştum bir postta yumurta konusunu. Hemşireye soruyorum 12. Ayda yapıyoruz dedi doktorumla görüştüm sağlık Ocağı yapması lazım dedi. Tekrar hemşireye sorduğumda covid dolayısıyla yapmadığını söyledi anlamadım
Kuzey03 Mom095 benim oğlumun yumurta beyazına alerjisi var 6 ay aşısında söyledim o zaman yapamayız dedi ama olması gerekiyor önemli kızamık dedi hastanede yaparlar dedi devlet hastanesine götürcem 9. Ayda zaten 9. Ayda alerjş için kontrolü vardı bakalım
Kuzey03 minikbirbal hem 9. Ayda hem 12. Ayda oluyormuş kızamık aşısı alerji olmadıgı sürece yapmaları gerekiypor
Prensoglum Kuzey03 şimdi bizimde sadece yumurta beyazına var alerjisi çoklu besin süte karşı yok doktora sordum yaptırım birşey olmaz dedi ee bu sağlık ocah8ns ne oluyor anlamadım
Mom095 Kuzey03 bizim de zaten 9. Ayda gel tahlil yapcaz demişti doktorumuz. Aşıdan önce doktora gidicez. Bakalım artık
UgurArasinAnnesi Ek doz olarak geçiyor kimi yapıyor kimi yapmıyor. 9.ayda yapıldıktan sonra yaşında tekrar yepilacak ayni aşı bana baştan söylenmiş olsaydı ek doz olduğu yaptirmazdim açıkçası 3 ay arayla ayni asinin yapilmasi cok saçma
minikbirbal UgurArasinAnnesi evet 9. Aydaki ara dozmuş. Yaptırmak istiyorum ama hemşiremiz yapmak istemiyor covid dolayısıyla
aksu5334 minikbirbal hemşirenizin keyfine mi kalmış yapıp yapmamak. Diğer sağlık ocağındaki hemşireler neden yapıyo o zaman. Ben bu ay yaptırdım bi döküntü oldu vücudunda sadece başka da bişey olmadı
minikbirbal My_son bana da yapmıyoruz demesi saçma geldi nerden geliyor bu lüks anlamadım. Özel hastanelerde de yapılmıyormuş kaldık öylece
minikbirbal aksu5334 yapılması gerekiyormuş doktorumuzla görüştüm dediğimde de elimizde yok dedi. Ne denilir ki🤷♀️
My_son minikbirbal 9. Ay da yapilan 1 yas asisinda da yapiliyo ama dediğin giib bu lüks nerden geliyor 1 yas da da aynisini yaparsa sıkıntı olur siZe olmadi değişin
minikbirbal My_son zaten kontrollerimiz için hastaneye gidiyoruz düzenli ama bu aşı hastanede yapılmadığı için mecbur kaldık. hamileliğimden beri hep bir sorun cıkardılar.
minikbirbal Milamoms hangi ilde oturuyorsunuz acaba? Bende farklı sağlık ocaklarını aradım yaptıklarını söylüyorlar