Mom080 merhaba, çok teşekkür ederim öncelikle sorduğunuz için.
Evde terlik giyilmeyecekmiş, çocuğun ayağına panduf giydirilmeyecekmiş, çamaşır balkona asılmayacakmış, halı havalandırmak için balkona asılmayacakmış, evde yürürken sessiz olunacakmış, dolap kapaklarını kapatırken sessiz olunacakmış, çocuğun yürümesine dikkat edilecekmiş, duş alma saatimiz geç oluyormuş su sesinden rahatsız oluyormuş vs vs vs. Biz zaten site kurallarına göre yaşıyoruz da, alt kattaki osuruktan nem kapıyor kısaca. Şu an ev arıyoruz, bi tane bulduk bu akşam bakacağız. Kış vakti taşınmak zor olacak ama içimize sinerse taşınacağız, huzur her şeyden önemli çünkü…
Kayınpederi site yöneticisi ona söyledik. O bile dayanamıyorum onlara en sonunda evden atacağım diyor. Konuşmuyorum ben de ikisiyle, ne günah işledim de Allah bana böyle gelin verdi diyormuş görevliye. Bunlar çözüm değil ki.
Hem diğer komşularımız, hem site görevlisi hem de ev sahibimiz gidiceğimiz için çok üzgün. Hele ev sahibimiz ağlıyor telefonda, ben sizden başka birine emanet edemem evimi diye. Hayırlısı dedik ama dayanamıyoruz artık bu deli kadına…