Deletedmom9 yememe sorunu bizde de devam ediyor maalesef. Ben öğün aralarını baya açmaya başladım, gün içinde uyku dışında çok az meme emmesine müsaade ediyorum. İşe yaradı mı? Belki çok az. Önceden 2 kaşık yiyorsa şimdi 3 kaşık yiyor ama kararlıyım, bunu bir düzene sokmam lazım. Aynı dediğiniz gibi aç geziyor ve hiç rahatsız olmuyor. Enerjisi de tavan. Doktoru vitamin vermişti onu da reddetti, içmiyor. Bu ay kontrolünde daha detaylı soracağım her şeyi. Herkes ek gıda sürecine geçerken heveslenir, ben nefret ettim bu süreçten.