Merhaba, 9.ay kontrolunde demir deposu 2.3 kanı 10.7 cıktı doktor cok düşük dedi ve sidefer i biraktirip ferrozinc yazdı. Ferrozinc oglumda alerji yapinca ferrum hausmann a gectik 2 ay kullandik 21 aralikta tektar kan kalindi kani 13.5 olmus demiri sadece 6 ya yukselmis. Cok moralimiz bozuldu ilac neredeyse hic etki etmemis beslenmesine de cok dikkat ettim oysaki, doktora sonucları attigimda ilaci kesin artik besinlerden devam edelim dedi, fakat ilaci kesince oglumun istahi da gitti. Su an hicbir sey yemedigi gibi ilac da icmiyor. Ilaci neden kestirdi acaba? Demiri yükselmedi ki daha. Baska bir doktora daha götüreceğim icim hic rahat degil