10 aylık oğlumda iştahsızlık vardı yemek yemeyi reddiyordu resmen doktora gittik ve b12 Demir d vitamini kan değerlerine bakıldı hepsi çok düşük çıktı özellikle Demir depoları nerdeyse bitmiş dedi doktor acil ilaçlara başladık. Sidefer kullanıyorduk onu değişip ferrozinc e geçtik şimdi düzenli hepsini veriyorum fakat beslenme için önerileriniz var mı neler kullanabilirim ilaçlarla beraber hızlıca yükselmesi için 🤔 bu arada yumurta falan asla yemiyor