YeldaKuzey bencede daha iyi olur zaten tadımlarda 1 ay falan sürüyor gibi en azından 5.5 aylık olsun tadımlar için daha iyi olur benim oğlum erken doğdu 2 ay ben 6. Ayından sonra başladım tadımlara şuan hala tadım aşamasındayız 7. Ay gibide bitmiş olur heralde tadımlar o şekilde veririm artık inşallah