Günaydın güzel anneler.. 🙋🏻♀️ Bebeğim 4 ay 28 günlük. 5. Ay bittikten sonra tadımlara başla dedi doktorumuz. Çoğunlukla mama ile besleniyor. 1-2 defa yoğurt verdim çok şükür alerjik bir durumla karşılaşmadık. İlk bebegim olduğu içinde pek bir bilgim tecrübem yok hep internetten araştırıyorum veya sizlere soruyorum çoğu şeyi♥️
Havuç tadımına ne zaman başlamalıyım? Ne kadar vermeliyim? Neden havuç diye soran olursa araştırdıgım kadarıyla tadımlara ilk sebzelerden başlamam gerektiğini meyveden başlarsam bebegim sebzelerin tadını begenmez reddedermiş🙄 şimdiden teşekkür ederim 🌸