Mom34743 Seli_m mantar olmuş canım çok geçmiş olsun. Travazol Krem çok iyi geliyor. Danışıp kullanabilirsin 😔
Seli_m Mom34743 teşekkür ederim Adnnar teşekkür ederim MomofEymen koku yok sadece geçmeyen kızarıklık bir ara üzeri kabuk tuttu sonra gene tekrar kızardı, teşekkür ederim Durukusunannesii Teşekkür ederim, Doğal yöntemlerle geçmese Travazol alıp kullanıcam son çare
Adnnar Seli_m mantara benziyor canim bizede doktor travacort bide hamazinc verdi onunla gecti islak mendil kullanma demisti
MomofEymen Seli_m cnm mantara benziyor koku var mi fark ettiniz mi? Travazol sürmenizi öneririm iyi bir krem mantara karsi
Durukusunannesii Seli_m mantar gibi duruyo kızımın poposunda çıktı gecmedi ne yaptıysam travazol kullandm sadece 1 günde geçti
Handeyavuz Seli_m ya benim kızımda aynı bu sekilde 3 4 gündür arastırıyoruum doktorumuzu arayacaktım pişik mi ne olduğunu anlamadım bir sürü krem denedim, sudocrem kullandım bugüne kadar hiç olmamıştı çok kızarık kabarcık kabarcık olmuş ne yapmalıyız ki
Brsozumm Seli_m mantar gibi görünüyor. Doktor bebeğime mantazol diye krem verdi iki üç güne tamamen geçti . Günde üç kere kullandım.
Seli_m Brsozumm teşekkür ederim sanırım mantar kremlerinin içeriği aynı oluyor, travazol deneyicem inşaAllah iyileşir
SultanAnne Seli_m oyy kıyamam😢 geçmiş olsun. Mantar gibi duruyor bez bölgesinde çok oluyor özellikle. Islak bırakmamaya özen gösterin, doktorunuzla iletişim halindeyseniz uygun kremi sorabilirsiniz.
Seli_m SultanAnne evet ara sıra oluyordu ama geçiyordu bu baya uzadı, yıkıyorum kuruluyorum hep, bezi de değiştim, ama galiba mantar olduğu için krem sürmeden geçmeyecek, teşekkür ederim
Seli_m Badeekus tsanırım mantar olduğu için mantara karşı krem kullanmadan geçmeyeceğe benziyor, yine de arko nem de alırım, bulundururum evde teşekkür ederim
Sadiyealp Seli_m mantar canım bizimde oldu aynısı sivilce gbi oluyo ve normal pişik kremiyle geçmiyo travozol ve oxezole bu ikisi gecirdi doktor vermişti
GamZeynep2008 Seli_m mantar gibi benim bebeğimde oldu ilaç kullandıktan sonra olmuştu travazol iyi geldi sadece üç gün kullandım fazlası sıkıntı oluyor ama yenileyince tekrar sürüyorum ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ve suyla siliyorum