Seli_m Böyle bir sorun yaşayanlar oldu mu acaba? Nasıl geçire bilirim? Doktor kontrolümüze henüz var, Normalde pişik kızarıklık olunca sudocrem sürerdim geçerdi, ama bu yaklaşık bir aydır geçmiyo, bebeğim bu aralar elini götürüp kaşımak istiyor sanki
Deletedmom62626 Seli_m benim boynumda çıkar böyle birşey şuan yine çıktı ilaç surucem travazol varsa sürün benim boynumun kremi ayyri advantane sürüyorum geçiyor bir tür mantar gibi birşey
bitterdelisi24 Seli_m mantar gibi bızımde oldu dedın gibi gecmedı bayadır pişk olsa gecerdı. bol bol yıka havalar soguk ama havalandır hemen bezleme altını. sudocrem gecırmıyo bunu zeytınyag sür arada bide bepanhtl gecırdı bızımkını sinir olmustum resmen bır ay gecmedi :(
Deletedmom62626 Seli_m birde bezinden kaynaklı olmasın havlu kağıt koyun o bölgeye bezinizi degsitirin
Seli_m bitterdelisi24 yıkıyorum, açık bırakıyorum, bezden kaynaklı olduğunu düşündüm ama bezi değiştirdim yine değişen bişey yok, zeytinyağını da denerim teşekkürler
Deletedmom62626 Seli_m eğer sağlık ocağı yakınsa orayada götürebilirsiniz daha sağlıklı sonuç alırsınız özel bölge sıkıntılı yayılma durumu oluyor benim boynum kremi surmezsem kasidikca yayılıyor
Seli_m Deletedmom62626 geçen ay 6. Hastalık geçirdi vücudu kızarmıştı o yüzden bunun da onunla alakalı olduğunu sandık, doktor alerji ilacı verdi, ama bu bi türlü geçmedi şimdi doktor kontorlüne gidince tekrar göstericem, şu an hastaneler kapalı burda sağlık ocağı yok, belki biri yaşamıştır aynı durumu diyesormak istedim
bitterdelisi24 Seli_m ben dogdundan beri slepy kullanıyorm bezden degıldır bence .. yazık ya kaşımaya calısıyolar bıde kasıntı yapıyor demekkı:( ama buna sudocrem surme ben uc hafta boyunca surdum bi gram gecırmedi
Seli_m bitterdelisi24 evet ben de oyun yaptığını sanıyordum elini beze götürüyordu, ama artık kaşımaya çalıştığını gördüm, inşaAllah işe yarar bakalım
Deletedmom62626 Seli_m haklisinda canım geçmez ama ilacını kullanmadan eczaneye gönder eşini göstersin resmi biraz kes kirp sadece tahriş olan bölge kalsın eczanedekilerde anlar ona göre verirler krem bebeginizin ayını da söylemeyi unutmayın geçmiş olsun çok
CaglaCeylin Seli_m zamanla hanimefendi, olmadi soguk demleme yada poset siyah cay yapin onunlada silin iyi geliyor ebe hanim demisti bana
Myraa Seli_m bizde boyleydik ne kulkandiysam geçmedi doktorum travazol ve hametan yazdı….akşamları travazol sürdüm 3 gün gündüz hametan 3 günde geçti tavsiye ediyorum şiddetle…yalnız yravazolu ince tabaka halinde sürün birde 3 yada 4 günün üstünde üst üste sürmeyin ciltte incelme yapabilir