Ebruli101 Mylittleboy eşim bana sakin ol diyor ama yürürken ben başka bişeyle ilgileniyosam bana çağırıyor 😂 gerçekten çok mutlu oluyor insan tez zamanda yaşarsınız inşallah 🤲
Erva2344 Mylittleboy doğrudur canım ama dediğim gibi benim bebeğim emeklemedi poposuyla gidiyordu yani oturarak 😅 o yüzden üşütüyodu soğuk oluyodu bacakları altını kalın giydirmeme rağmen