Ayonuz insallah korkularını bi an önce yenerler cünkü gercekten tamam yürüdüğünde belki dikkat artıcak ama artık yürümedigi icin sürekli pacalarıma yapısıyor 🥺 yoruldum sanırım bide biz yürütecte kullanmadık bastan beri hatta doktorum 10. Ay kontrolünden sonra tam taban bastıgı icin 13. Ay yürürken bekliyorum onu dedi ama bizimki korkuyor anlamsız bi sekilde hayır zorlamadım da acaba ev isleri yemek cok zaman ayırıp yürütemedim ondan mı bu kadar gece kaldı diye düsünmeye basladım herseyi düsünüyor insan