AhseninAnnesi 25temmuz doğumluyuz,çok güzel emekliyor her yere gidiyor kızım ,sürekli ayaga kalkıyor bi yerlere tutunarak ,çok seviyor ayakta durmayı,dişlerimiz hemüz çıkmadı,sürekli sesler çıkarıyoruz ama öyle agulama babıldama falan yok ,sadece anniii diyor😂