meruz AhseninAnnesi menenjit 7. ayda değil bizim sadece rotavirüs olacağız 3.doz. Menenjit 12. ay olması lazım bakacağım takvimine yanlış birşey söylemiş olmayayım
Gfrn AhseninAnnesi bizimki de destekle ayakta duruyor uzun zamandır ama desteksiz otururken 10 a kadar sayıyorum pat yan düşüyor halıda da yuvarlanıyor simit gibi zor tutuyorum masanın altına bile giriyor emeklemeden
AhseninAnnesi Hepsi farklı farklı işte. Bizimki de mesela pek konuşmuyo, bazı bebekler bülbül gibi şakırlar mesela 😂
AhseninAnnesi Asya0307 Gfrn meruz Supermother Fatmaugurdoku Elisildam Peki dişlerinizden nbr hanımlar? Bizim daha hiç yok 😒
Elisildam AhseninAnnesi daha hiç çıkmadı 3. Aydan beri cıkacak😁 ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi dedi doktorumuz. Bekliyoruz bakalım💐
Supermother AhseninAnnesi bizde de daha yok ama alt diş yerleri bayağ şiş ve beyaz yakında çıkacak gibi ..ger bulduğunu ağzına götürmek istiyor
meruz AhseninAnnesi 8 şubatta çıktı ilk dişimiz 6 ay 26 günlüktü çıkınca çok sevindik valla biraz sancılı geçti çünkü😀
AhseninAnnesi Elisildam Supermother bizimkinin de sürekli akıyo salyası 3. aydan beri. Eli ve her bulduğu ağzında, bazen ateşleniyo ishal bile oluyo ama gözüken hiç bişey yok ne beyazlık ne şişlik. Çıksa da rahatlasa diye bekliyoruz 🤦🏻♀️
ArasAtlas Benim oğlumda 14 Temmuz doğumlu desteksiz oturabiliyor istediği oyuncaga uzanıp alabiliyor geri geri emekliyor yürütecte gidiyor 😁 dişleri daha yok sesler çıkarıyor menenjit aşını bu ayda olucaz hatta Pazartesi günü doktorumuz yapacak.
Bhrasya Benim.kizimda 13 temmuz dogumlu ..yerde durmasini cok sevmiyor birakinca kendi etrafida dönuyo :) poposunu kaldirip gitmeyr calisiyor 2 disimiz var..kizlar yurutec ne zaman kullanmaya basladiniz ? Benim kizim daha ayaklarinin ustune tam basamadigi icin almadim daha
Gfrn AhseninAnnesi bizim de Yok kabarık beyazlık var ama daha gelmedi doktorumuz her an gelebilir dedi bu aralarda çok huysuz iştahsız sanırım az kaldı
happymum Benim oğlum da 6 temmuz doğumlu, 7. Ayımızı doldurduk çoktan bizimki de dönüyor minik minik gidiyor kendi kendine tepinip duruyor :) alt 2 dişi de çıktı biri 5.5 aylıkken biri de 6 aylıkken:) sadece ek gıdada sıkıntı yaşıyoruz yoğurt ve meyve hariç hiçbir şeyi zevkle yemiyor.. siz neler yapıyorsunuz günde kaç öğün veriyorsunuz? Valla çok muzdaribim bu konuda 😰😰
AhseninAnnesi happymum valla ne versen yiyo bizimki maşallah 😂 haşlanmış et, tavuk falan veriyo musunuz