Biz sab simplex, nurse harvery, colex, bunları hiçbiri fayda etmedi, sonunda relaktaz dan fayda gördük, doktorunuza danışarak denemenizi tavsiye ederim bebeklerinize, benimkide öyleydi ağlarken mosmor olurdu, şuan 56 gunluguz, aynı zamanda bioagai kullanıyoruz 1 sise bitti 2. Ci ye geçtik, bağırsaklardaki iyi bakterileri çoğalttığı için gazi parçalayan bakteriler de çoğalmış oluyor boylece