Aysun92 İksinin de ilk dozunu 5. ayda olduk diğer iki dozu 7 ve 12. aylarda kısmetse doktorumuz öyle dedi her doktor farklı tarih veriyor bu asilarda ben de doktorum nasıl dediyse öyle yaptım
cideee07 mom1626 böyle yaptırmak da mantıklı imiş. Benim arkadaşım da bu aylarda yaptırmış sadece biraz ateş yaptı dedi.
mom1626 cideee07 Evet, buyudukce huysuzluk miktari da artiyor sanki. Hic anlamadan gecti gitti cok sukur ikimiz icin de 😊
GramPozitifBakteri cideee07 5.ayda nimenrix 8.5 aylıkken 2 gün arayla nimenrix+bexsero 14 aylıkken yine 2 gün arayla nimenrix+bexsero
Woody cideee07 bexsero 7 ve 9 bir de pekiştitme dozu yapılacak 2 yaşa yakın Bexsero 13 aylıkken sanırım tek doz