2minikannesii ben şehir hastanesinde doğum yaptım çok ama çok memnun kaldım ha dikişim ne diye geçiyor gerçekten bilmiyorum sadece bi başta bide sonra dikiş ipi vardı o kadar kesinlikle şehir hastanesini önerebilirim tek kişilik odadaydım eşim falan rahatlıkla girip çıktı odam sürekli temizleniyordu ve hemşireler sürekli ilgilendiler saolsunlar kızım şimdi 6 aylık ve bişey daha benim arkadaşım Cebeci de doğum yaptı pis kanlarını boşaltmadı hiç kanaması olmadı ve çok zor ni doğum oldu onunki ben Doğumdan çıktıktan sonra içerideki pis kanları akıtmak için ayağa kaldırmadan sancı taktılar ve onu yaptıran doktora minnettarım Allah razı olsun diyorum onun sayesinde tüm pıhtılarımı @ attım