2minikannesii 9 ay boyunca sami ulusta takipliydim doğumu da orada yaptım ben memnun kaldım çocuk bölümünde hemşireyim kadın doğum tarafını hiç bilmiyordum ama doktorları iyi baya neredeyse bir çoğuna muayene oldum tek bir doktorla devam etmek istemedim Gürcan Akgül, Oğuz Özdemir,Mehriban Nebioğlu özellikle bu doktorlar baya ilgili ve samimi geldi bana. dikişim yapıştırmaydı 3 ay önce oldu doğumum bu arada