Bizede kalbinde delik var kalbi büyük dediler başakşehir şehir hastanesine gittin çocuk kardiyojisine doktor detaylı ultrosanla baktı iğne ucu kadar delik var dedi ama bebeklerde olur geliştikçe kapanır dedi kormanıza gerek yok dedi bit sene sonra yine gelin bakalm kapanmışmı dedi kormayın demişti içinize su serpildi ozaman