Benim kızımda da var. Bir aylıkken söyledi doktor 2,5 milimlik delik var. Şuan iki aylık. İki aylık kontrolünde kalbindeki ses azalmış dedi doktor. 3.aya nasıl olcak bakalım. İlk 3ayda kapanıyor diyorlar. Yada 6aya kapanır dediler. Kapanmazsa anjio gibi bi yöntemle çok basit şekilde yapılıyormuş operasyon. Hiç dert etmeyin. Kilo aldıkça kapanır. Çok ekstrem bi durum olsa doktor uyarırdı zaten sizi. Zamanla kapanır. Geçmiş olsun.