kubra2608 bence ihmal etmemelisin bnmde 44. Günğm haftaya bende gidicam cagırdı zaten ben sezeryan olmuştum ama 6 cm acılmam vardı hem ona bakacak rahim toparladımı bi sıkıntı enfeksiyon falan varmı diye hemde ic dış dikişlerime bakacak gidicsm yani ihmal edemem smirde alsın alacaksa dogıçumdan bi kac gün sınra bende gittim karnmdsn baktı bi sıkıntı yoktu o an ama daha sonrasında olmucak diye bişey yok yani inşAllah yoktur ama ihmale gelmez