Bng Nazellam kesin der,belki bizimki daha erken başladı anne diye ağlamaya be anne dedi.babası kodlanıyor zaten.ç😁
Nazellam Bng ayyy hadi inşallah darısı başıma babalar az geri dursun herşeyiyle biz uğraşıyoruz hediye olarak ilk anne desinler ama minnoşcuklar 🙈🧿❣️
Fatma-sare Lina1205 bilinçli demiyorlar ki:) b m ve d harfleri daha kolay çıkardıkları için bu harfleri tekrar eden sözler daha kolay söylüyorlar.baba mama dede ilk sözcükleri bagıldama dönemi diyoruz buna merak etmeyin size bilinçli bi şekilde anne der 🤗
Bng Nazellam hadi inşallah.hani konuşsun yeterki ne derde diyoruz da tabi kalbimiz anneden yana. babası altını alırken ,aanneee diyor ya görün kıskanmayı 😁 darısı başınıza😊
Perilla Lina1205 ilk dede dedi sonra baba gel gel dezee dedi teyzesine seslendiriyodum anneye hep annnn diyo cok nadir ade diyo