Lina1205 bu dönemde dediği baba bilinçli değil canım babıldama deniyor aynı heceyi tekrarlama olayı ☺️ benim kızım anne diye ağlardı Yenidoğan döneminde, dilini damağında değdirince anne gibi çıkardı eşim de hasedinden 2 aylık olduğu gün başına geçip baba baba baba diye söylenmeye başlamıştı 😂 hatta çocuklar duymasın Haluk un babababa lafını açardı YouTube dan odanın bir köşesinde çalar dururdu o akşama kadar 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀ benim kızım ilk kelime olarak meme dedi 🤣 baya baya bilinçli olarak acıktığında bana bakıp meme derdi başka zaman da demezdi sadece acıkınca 😅 ilk babalar gününde dede dedi, sonra babayı öğrendi en son anne, ama şimdi babasından gelip boynuma sarılıyor babasına gitmiyor falan adam gene kıskanıyor 🤣🤣🤣 bi de biz kadınlara kıskanç derler 🤷🏼♀️🤪🤪