Yagmur_Tugay_Tuncay60 doğumdan sonra vücudumuzdaki vitamin seviyeleri azaldığı için aşırı dökülüyor saçlar. Düzenli olarak demir ilacı kullanmanızı öneririm. Benim hamilelikten önce avuç avuç dökülüyodu saçlarım hatta çok ağlamışlığım vardır. Hamilelikte demir ilacı ve d vitamini kullanmaya başlayınca dökülme bitti hatta çoğaldı bile. Şimdi emziriyorum 1-2 tel dökülüyo o da gayet doğal. Demir ilacını doğumdan sonra 6 ay kullanmak gerekiyor.