Olivki Yagmur_Tugay_Tuncay60 ben medikal park cildiye doktoruna gitmiştim bu sebepten, vichy sac dokulme karsıtı sampuan ve kerozan hap önerdi. Sampuan sacımı uzattı dokulme azaldı. Hapı henuz kullanmadım her ne kadar emzırmede sıkıntı yok dense de. Hap tırnak kırılmasını da engellıyormus. Sütten kesınce onu da kullanacagım🎈
Mervedenizz Benim dökülmelerim de doğumdan 3 ay sonra başladı yarısı gitmiştir heralde saçlarımın 😕 sonra kestirmek zorunda kaldım kısacık şimdi kızım 8 aylık biraz azaldı dökülmem
zeynepogretmen Yagmur_Tugay_Tuncay60 şampuan yerine el yapımı bıttım sabunu kullanmaya başladım. Saracoğlu’ndan sarımsak yağı Üzeyir yaylasından çörek otu yağı ve saf zeytin yağı alıp üçünü karıştırıp on günde bir maske yaptım. lavantayı kaynatıp soğuttuğum su ile banyo çıkışında saçımı bu suyla yıkadım. Şu an çok daha iyi durumda
Hira12 Yagmur_Tugay_Tuncay60 ben kel kalmisdm resmen doktora gttm cildiyeye dogumdan sonra norml dedi bir karisimyazdi eczanede yaptrdim gece yatmadan sacsiz bolgeye surdum ayrica sampuqn ve spreyde vardi cok ise yaradii
ARS61 TubaTekin hamileyken ıcıyordum tekrar ıcsem mı doktora sormam gerekir mı emziriyorum sorun olmaz herhalde
Perii21 Yagmur_Tugay_Tuncay60 canım çok etkili ve sabır gerektiren bı yöntemin var şimdi post acicam mutlaka oku bütün arkadaşlara faydam olur belki
Erencinarinannesi Yagmur_Tugay_Tuncay60 Hindistan cevizi yağı sürüp biraz bekleyip yıkayınca benimki daha az dökülüyor ama hala kesin çözüm bulamadım oluk oluk dökülüyor oğlum 18 aylık oldu emzirmeye bağlıyorum ben belki emzirme bitince azalır dökülmesi bir sürü saç çıktı onlarda aralarda kısa kısa çok çirkin duruyor bir senedir kuaföre de gitmedim korona yüzünden biraz kestirsem belki güçlenir
Yeapp TubaTekin hamileyken kullanıyordum ben de regenesis, emzirme dönemimde de kullanılıyor mu peki .
Mucizemhu Yagmur_Tugay_Tuncay60 doğum yapalı 27 gün oldu benim hala aynı gür ama her an dökülebilir bende bundan fikir edineyim 😌