nslhnbsk öncelikle başınız sağolsun, Allah hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın, hayırlı sağlıklı evlatlar alırsınız inşalalh kucağınıza. Aynı acıyı yaşadım sizi çok iyi anlıyorum, 25 haftalık doğum yaptım ki herşey çok normaldi bi sorun yoktu, bir kurban bayramında akşam 9da başlayan ve benim gaz sancısı sandığım ağrı sbaah 4te doğurmamla sonlandı. İlk hamileliğimdi bilmiyordum doğum sancısı olduğunu. Gece 3e kadar evde dayandım sancı çektim, gittiğimizde doktor çok geç doğum yapıyorsun dediğinde şok olmuştum. Doğumdan bir hafta önce tetanoz aşısı yaptırmıştım, birkaç doktor ile görüştüm onun çok etkisi olmayacağını söylediler, ama böyle hikayeler okudum. 5.5 ay sonra tekrar hamile kaldım, 14.haftada her ihtimale karşı rahim ağzım dikildi, çok şükür bebeğim sağlıkla zamanında dünyaya geldi, bir yanım hala eksik bir yanım kırık ama şükürlerim sonsuz. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin size de inşallah. Bu süreç çok zor ama sabredin, güzel günler yakındır