Nurmasal vallahi doktorlar neyin ne zaman verilecegini biliyordur.. zaten 3 gün kuralı var alerji yapıp yapmadığı 3 gün de anlaşılıyor. Bağırsaklara gelince 6 ay öncesi olsa belki ama tek bir doktor değil hepsi 6 diyor ondan dolayi korkulacak bir durum yok dedgim gibi zaten çeyreğin çeyreği ile başlanıyor normal öğün yerini alması zaman alıyor o yuzden sıkıntı olmaz