Meraba bayanlar oğlum ek gıdaya geciste simdilik tadimlari yaptık 5aylikken başlamıştık doktorun tavsiyesiyle ve suan 5 ay 22 günlük ama düzenli gittigim bi doktor yok zaten devlete gidiyorum ve öyle beslenme listesi falanda vermiyolar bundan sonra nasil ilerlemem gerekiyor sabah kahvalti öğlen corba aksam meyve- yoğurt yeterli mi 6. Ayda tamamen gecersin demisti doktor ama ondan sonra nasil devam edeyim hic bilmiyorum birde oglum cok istahli zaten fazladan verip midesini de yormak istemiyorum hic doyup kafasini cevirmiyo çünkü hep yemek istiyor bilginiz varsa yardimci olurmusunuz lütfen