cansuayy Ahmetaslanannesi benim de ilk doğumum ben spreyi kendim kullanamıyordum sürekli eşim yardımcı oluyordu 45-46. Günde falan dikişlerin kalmamış artık demişti
Esraabozdemir09 1 hafta sonra gitmiştim birde 40. Gün çağırmıştı ona gitmedim ama siz bir kere gidin bence her ihtimale karşı