MerveDerki Mom079 Tarhanaya mı 🙄 gerçekten mi ya benim oğlum 7 aylık oldu bugün ben ek gıdaya başladıktan sonra az az verdim tarhanayı şimdi çok seviyo bi zararı olmadı ama 🤷🏻♀️
-PembePanterMom MerveDerki MerveDerki bende bir sormayı düşünüyorum gittiğim de .. dedikleri gibi daha yoğurt tadımı yapmadığım için bana uygun olmayabilir seviyorsa şifa olsun miniğe 🙏🎶
TospikOglusum -PembePanterMom çok çok erken bence daha önce tadım yapmalısın canm mevsim sebzelerinden.valla biz 6ay 7gunluguz ben bile 7aylik olunca vericem
-PembePanterMom TospikOglusum haklısın canım biraz erken oldu sanırım Maraş lı olunca direk tarhana geliyor insanın aklına 😂
Kiraz -PembePanterMom ilk önce yoğurt deneyin daha sonra sebze püreleri sonra meyve püreleri deneyin tarhana biraz dhaa sonraki evrede deneyin derim daha çok minik bebeğiniz
dsz Merhaba canım. Biz de sadece mama ile beslendiği için doktorun tavsiyesi ile 4. Ayda geçmiştik. Önce 15 gün tadımları yaptırdım ben. Yoğurt yumurta sebzeler gibi. Sonra kabak havuç patatesten zeytinyağı ile sebze corbası yaptım 1.5 ay onu verdim. 6 aylık olduğunda aşçı anneden bebek tarhanası ve bebek salçası aldım onu veriyorum 1 aydır ya da arada mercimek çorbası baharatsız ve zeytinyağlı tabi. Lezzetle yiyor şimdi. Son 1 haftadır içine azıcık bebek ekmeği de ufalayıp koyuyorum doyurucu oluyor
-PembePanterMom dsz bizde henüz patates ve havuç tadımı yaptık meyvelerden de elma tadımı yaptık sonra patates havuç çorbası yaptım bende bu arada yumurta sarısı tadı mı bu ayda mı yapılıyordu ?
dsz Ev tarhanası önermem. Ağır gelebilir, bebek tarhanası alın içeriği temiz ve daha kolay sindiriliyor ben tat katsın diye azıcık bebek salçası da ekliyorum tuzsuz kapya biberden yapılma. Malum tuz baharat yok tatsız oluyor. Azıcık da zeyntiyağı mis.
OncedenGurme -PembePanterMom doktora sormak lazım. Verdiğiniz sebzeleri karıştırarak çorba yapabilirsiniz. Havuç, kabak. Kabak, patates. Ya da üçü birlikte
ilkgozagrimmmm -PembePanterMom Bizde yeni başlıyoruz. Ay olarak aynıyız kilo alımından dolayı mı erken başladınız siz ? Biz öyle yaptık. patates, kabak, havuç ile dedi siz nasıl veriyorsunuz haşlayıp ezip mi ?
-PembePanterMom ilkgozagrimmmm kilomuz iyi canım ama doktorum erken başla kilodan dolayı hep emmek ister seni zorlar dedi 🤷♀️ Ben sebzeleri haşlayıp ezdim anne sütü ile açtım aZıcık da zeytinyağı koydum bağırsakları zorlamaması için. Siz nasıl yaptınız ?
dsz -PembePanterMom doktor bana yapabilirsin demişti o ayda. ⅛ i ile başladık giderek arttı. 2 aydır tam sarısını yiyor. Son 15 gündür bazen omlet şeklinde de yapıp veriyorum
ilkgozagrimmmm -PembePanterMom Biz daha bugün patates ile başladık zeytinyağı koydum ama bebeğim sevmedi. Zeytinyağından dolayı sanırım. Korktum kabız yapar diye . Haşlayıp ezdim birazda sütümden koydum doğru yapmışım o halde ☺️ Yarında patates mi yapmalıyım yoksa havuç mu. Birde bana doktorum verebilirsin biraz dedi . Tek çay kaşığı değil yani. Birde yaparken 1 çay kaşığı irmik ekle pütüre alışsın dedi
Bsrenfl -PembePanterMom oğlum 5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçtik doktor tavsiyesi ile. 3 gün kuralına göre başladık sonrasında ben birgün sebze çorbası bir gün tarhana çorbası yapıp yedirmeye başladım. Şuan 7 aylık daha bir yan etkisini görmedim tarhananın . zengin içerikli bir şifa çorbası tabii organik ev yapımı tarhanadan bahsediyorum.
-PembePanterMom Bsrenfl bende şifa olacağını düşündüğüm için denemek istedim tarhananın. memleketinde yaşadığım için ev yapımı bulmak kolay olur