Alyabebekk Melek21 1 numara 1 paket yetmez canım. Bizim bugün 41 gün oldu 4 üncü paketteyim 1 numaranın.
Melek21 Alyabebekk ya biri diyor yeter diğeri diyor yetmez İnan kafam allak bullak oldu Eşimde diyor dert etme gerektikçe alırız da işte ne bileyim yinede dayanamayıp soruyorum işte 😅
Sevil Melek21 siz bilirsiniz ama bebeginizin cildinin bezi kabul edip etmedigini bilmeden cok fazla almayin ,tam 5 farkli bez denedim kizima.
Melek21 Sevil bana dediler ki prima premium alen iyisi bu diye bende aldım İnşallah iyi gelir bayada pahalıya aldım çünkü
Selma42 Melek21 kilosuna göre değişir ben ikinciyi de bir numara aldım ama hemen küçüldü yarıda kaldı. Bebeğim 3900 dogdu gelisimide Masallah güzel gittiği için 2 numaradan da 10lu paket almıştım başka yerde. Onuda kullandim direk 3 e gectim. Bence stok yapmayin bittikçe alırsınız.
Melek21 Selma42 benim bebeğim tahminimce 3 civarı doğacaktır ama dediğiniz gibi duruma göre değişiyor Aşırı sıtok yapmadım bu yüzden Sadece 3 numara çok gidiyor diye ondan 3 paket aldım
Sevil Melek21 ins iyi gelir her bebek bir degil kizima primanin ikisinide kullandim iyi gelmedi .Sleepy iyi geldi sadece hem uygun hem dogal.