Canoglumm Prima yeni doğan 2 numara bez fazla aldım küçük geliyor artık ve açılmamış 3 paketim var kullanan varsa uyguna satıyorum 🤔
Melek21 Canoglumm kaç paket aldınız ? Kaç paket kullandınız ? Ben bir paket aldım daha doğumuma var yeterli mi sizce
Paytenn Yusufum size bolup hanfendi sizinmi cebinize gircek para kabul etmez etmez bn normalde prima kullanmyorm zaten molfix kullanyrm kabul ederse alıcaktım
Canoglumm Melek21 ben 40 Çıkana kadar 5 paket kullandım ilk zamanlar çok fazla kullanılıyor herkes çok gidiyo diyince biraz abartarak aldım
Melek21 Canoglumm hadi ben şöyle aldım 1 paket 1 numara 1 paket 2 numara 3 pakette 3 numara aldım şimdilik Bunlar ne kadar iyi bilemiyorum tabi Yeterli olur mu olmazmı bakacaz artık
Alyabebekk Melek21 1 numara 1 paket yetmez canım. Bizim bugün 41 gün oldu 4 üncü paketteyim 1 numaranın.
Sevil Melek21 siz bilirsiniz ama bebeginizin cildinin bezi kabul edip etmedigini bilmeden cok fazla almayin ,tam 5 farkli bez denedim kizima.
Selma42 Melek21 kilosuna göre değişir ben ikinciyi de bir numara aldım ama hemen küçüldü yarıda kaldı. Bebeğim 3900 dogdu gelisimide Masallah güzel gittiği için 2 numaradan da 10lu paket almıştım başka yerde. Onuda kullandim direk 3 e gectim. Bence stok yapmayin bittikçe alırsınız.