Muallime1 Fatma-sare Yani çok aşırı ağlaması yok ama ana yüreği işte sürekli kaka yaparken birden böyle olması üzdü beni
emirnannesi Muallime1 mamasına zeytinyağı koy bir cay kasıgıı bıde elma kes yalasın elma kabızlıga cok ıyı
Minnaktosbik Muallime1 canım peçeteyi bük ucunu zeytinyağına batır ama popoya ittirme popoyu gıdıklar gibi yap huylandigini farkedersin zaten iki üç dakika içinde yapar 😂benimki öyle yaptı
Gr2727 Benm bebegımde yapmadı 3 4 gun zeytınyagıyla uyarma yaptım anında yaptı sonra doktorumz dedi mamasına 1 cay kasıgı zeytınyagı koy dedi ole ıcırdım 4 5 gun yıne yapmadı snra mamaya zeytınyagı koydktn snra ck sukr bugun kakasını yaptı kızım 35 gunluguz bızde
emirnannesi Muallime1 dene pişman olmazsın kayın babam yapıyordu kıızıyordum adam bılıyormus 2-3de verdi sabah oglen aksam bayada yaptı, 😁❤️
Sariduru Muallime1 14 gün yapmadı benim doktorda bişey yok dedi lavman verdi yaparsın yapmazsa dedi sadece onu yaptım 1 kere ondan beri yapiyo çocuk tutmuş içinde yapmamış resmen gayette kivamliydi odası gerektiği gbi katida değildi korkma hemen 5. Günden sonra gidersin doktora
Sherlock1190 Sadece anne sütümü içiyor bilmiyorum ama sadece anne sutu içiyorsa endise etme hic 14 gun yapmiyor kizim en erken 10. Gunde yapıyor doktor gayet normal dedi. Poposuna asla birsey sokma diye de ekledi lavman,kulak çöpü fitil vb.