Tubameric ilk doğduğunda bizde de olmuştu doktor solunum yetmezliği dedi cihaza takmıştı bebeğimi ama akşama düzeldi. Cihaza takışdığında emziremezsin dedi onun için çok riskli daha fazla yoramayız bebeği demişti. sizin de içinize sinmeyen bir durum varsa bence ihmal etmeyin bir doktora görünün çok minikler onlar için rahat nefes alabilmek çok önemli Allahım esirgesin geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻Pandemiden de korkup hastaneye gitmemezlik yapmayın bence ben Nisan da doğurdum tüm aşılar ve kontroller için mecburen gittim yapacak birşey yok.