Tubameric 20 günlük bebeğim de hırıltı var ama kendisi rahatsız değil huzursuzluğu ateşi falanda yok yinede doktora götürsem mi acaba
Lina1205 Tubameric bizimde vardı kaç tane doktora götürdüm hiçbisi yok dediler en son bir doktor ilaç vermişti içti çok şükür şimdi hicbisi yok
Buketyldrm6 Tubameric reflü 6.ayda olduğumuz halde devam ediyor biraz dik pozisyon da emzirmek iyi geliyor 😍
ruzgar19 Tubameric Oğlumda öyleydi ve doktorumuz reflü dedi. Burnunu serum fizyoloji ile temizleyip reflü yatağında yatırdık. Damla verdi onu kullandık.1yaşa kadar devam eder dedi. 14aylık olduk Allah’a şükür geçti🙏🏻
Tubameric Mihranimmm malum virüs nedeniyle hastaneye de pek gitmek istemiyorm Ama ne bileyim bende kararsız kaldım çok. Uyurken emerken hırıltısı yok ama normal durduğunda hırıltı başlıyor
Mihranimmm Tubameric burnunu temizleyin ara ara. Banyo da iyi geliyor. Ama dert etmeyin yine de normal.
Belginsena Tubameric Hiçbir şey yapmadık kendiliğinden geçti hatta arasıra hırıltı geliyor hemen burnuna fizyolojik su sıkıyorum o hırıltı da gelmiyor anlıyorum ki burnu tıkanmış
Brsozumm Benim bebeğimde de oluyor dediğiniz gibi. Doktor sebebinin yanlış emzirme ya da biberon kullanımı olabiliyormuş. Ya da sütün tazyikli gelmesi. Genzine süt kaçtığı için çıkabiliyormuş.
Derya_Ata Tubameric bizde de olmuştu doktorumuz normal demişti zamanla geçer dedi ve kısa zaman sonra geçti. En kısa zamanda geçer inşallah