mirayyy20-20 iki_prens_annesi_ çok sabırsızlanıyorum ya bir an önce ağzını açınca görünsün istiyorum 😆😆
iki_prens_annesi_ mirayyy20-20 o zamanda geliyo bu sefer ısırmasın diye bin takla atarsiniz benim gibi 😊
mirayyy20-20 Mervemerveesk ay mutlaka zor hele azı dişleri çok zor oluyormuş kolaylıklar çıksınlar inşaallah 🙏
Prenses-annesi1 mirayyy20-20 bende 6 buçuk aylıkken farkettim çok farklı bişey çok mutlu olmuştum taaaaaki o geceden sonra uyumayana dek 🥺 Gerçi şuan çok şükür uyuyor bi huzursuzluk oldu bizde bide atak haftasına denk gelince mafoldum
mirayyy20-20 Prenses-annesi1 canım bizim de uyku düzeni 1 aydır filan bozulmuştu umarım çıktıktan sonra düzelir çok sık ağlayarak uyanıyordu azalıyor gibi sanki
Mom98 mirayyy20-20 6ay 25 günlüğüz bizde daha yok bişey huysuzluk salya devam ediyoruz tembel benim oğlan hayırlı olsun dişiniz 😂🐣
mirayyy20-20 Mom98 çok teşekkürler valla hiç belli olmaz canım aşıya gittik hemşire dışı yok hiç beyazlık filan da yok dedi kesin 1 yaşa doğru anca çıkar diye düşünüyordum ki asidan 10 gün sonra patladı
Ayselnur Peki bu diş çıktıktan hemen sonra bitiyor mu salya bizim 2 aylıkkenden beri var şu an 5 ay 5 günlük yıprandım üst baş değiştirmekten 🙄