Yılbaşının ertesi günü kızım elimdeki bardaga çok heveslenince ağzına götürdüm su vardı içinde zaten eşim dedi ki tık tık ses geldi 😂😂 defalarca tekrarladım evet ses geliyordu elimi yıkayıp damağına sürdüm ay patlamış keskin bir inci vardı orda🌺🌺 Allah’ım bu nasıl mutlulukmus günlerdir aynı sevinç şimdi hafiften görünüyor ya beyazlığı 6 ay 11 günlük Miray’im. Tüm bebisler ağrısız sancısız çıkarsın inşallah🙏 peki ne kadar sürede uzayacak bu diş her sabah bakıyorum uzamış mi diye 😂😂 sağ olsun ağzını da hiç açmıyor 🙈