sblaltnky canım ya seni çok iyi anlıyorum benim göğüs uçlarım önce yara oldu her emzirdigimde kanıyordu sonra da koptu göğüs kalkanı aldım krem sürdüm 1 hafta sonra düzelmeye başladı emzirmeye çalış bence çok zor biliyorum eşim bırak emzirme dedi mama aldı geldi ben inatla emzirdim ağlaya ağlaya hemde pompayla boşalttim zamanla geçiyor canım sabır biraz.