Kızlar merhaba 22 günlük bebeğim var geçen hafta doktota gittiğinizde sütümün yetersiz olup mamaya başlamam gerektiğini ama aynı zamanda emzirip pompayla sağmam gerektiğinide söyledi doktor. Son 4 gündür de göğüslerimin kahverengi kısmından ve ucunun etrafında ki acıdan ne emzirebiliyorum nede pompalıyorum. Göğüslerimden süt akıyo ve taş gibi oluyo yumurta gibi süt toplanıyo göğüslerimde ama acıdan ölüyorum pompalarken. Yardım edin siz böyle bişey yaşadınız? Yaşadıysanız nasıl çare buldunuz?