Fatmaimarusta vize25 Mama aslında 2 yaşına kadar verilmeli ama çişide azalıyor bu yüzden içmediği için kabız felanda oluyor napıcağımı şaşırdım artık mama içmeyince deliriyorum
Damlakurutoprak Gece beslenmesinde süt verebilirsiniz sindirimi kolay olanlardan yada pınarın devam sütleri var onlardan kullanabilirsiniz tatlandırmak için 1-2 bebek bisküvisini içine ezebilirsiniz biberonunuzun deliğini biraz genişletip
Metehandursun vize25 benim bebeğimde 13 aylık 5 aylıkken emmeyi bıraktı ben de bu zamana kadar sütü sağıp veriyorum ama iki haftadır içmek istemiyor zorluyorum ama içmiyor bende meyve püresine muhallebisine katıyorum. Demek ki bu aylarda mama ya da süt içmek istemiyorlar farklı tadları öğrendikçe
Metehandursun vize25 ben yatmadan önce yulaf unu,irmik,süt ve zeytin yapı ile muhallebi yapıyorum tadlanması için içine muz elma hurma bazen kuru meyveler de katıp mikserden geçirip yediriyorum severek yiyor istersen deneyebilirsin
Mutluluk vize25 bir ara benim oğlum da içmedi zorlamadım sonradan tekrar içmeye başlado 15 aylık benim oğlum da Gece yatarken mama iciyor sabah da eşim işe giderken süt yapıyorum Gün içinde yemek yediriyorum