Kızım yaklaşık 14 aylık. 2 gündür mamasını içmiyor. Sanırım mamayı bıraktı artık. Bu duruma üzüldüm açıkçası biraz çünkü oradan gelen vitamin takviyelerine ihtiyacı olduğunu düşünüyorum hala. Şu anda da gece yatarken ne vermeliyim mama yerine onu düşünüyorum. Süt vermek istemiyorum, alerjisi yeni geçti ve çok da sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.