Dilaranne hulyadurmus canım süt akıp kuruyo sonra yara yapıyor yaaa benim kardeşim öyle olmuştu 😪😪 ılık su pamukla silip yara merhemi sürebilirsin çok geçmiş olsun 🌼 üzüldüm
Rmysmhmt hulyadurmus bence hiç birşey sürmeden doktora gidin bebeklerimizn ciltleri cok hassas pişik değil başka bir şeyde olabilir doktora gitmekte fayda var
Nehirimbenim Oyy kıyamam kuzuma yaa bizim de kabuklanma vardı kulağının arkasında doktor sebamed in nemlendirici kremini önerdi kullanıyorum canım
hulyadurmus Pozitifmom Canım anne sütü alıyor da süt ve süt ürünlerine alerjisi var ben zaten diyetteyim uzun zamandir
Pozitifmom hulyadurmus canım süt ürünleri diyetini bir gözden geçir acaba fire veriyor musun istemeden. Ya da başka bir şeye daha alerjisi olabilir. Dediğim gibi biz alerjisi olan besini kesince düzeldi. Çok geçmiş olsun kıyamam
Esarikayy hulyadurmus pişik olmuş gibi canım. Her banyoda hafif hafif masaj yap sabah akşam krem sür bir kaç güne geçer. Bizimde olmuştu kulaklarının arkasına gelen saçlarını kisalttik oda ısısını düşürdük biraz krem banyo vs derken düzeldi
hulyadurmus Pozitifmom Yok kuzum inan agizima birşey vurmuyorum başka birşeye olabilir tabiki alerji testi yaptırdınız mi siz
Shira2 hulyadurmus bu gibi durumlarda hep zeytin yagi sürün ve biraz takip edin, gecmez ise hemen doktora götürün.
hhanim hulyadurmus benim de kızımın kulak arkasi kabuk kabuk oluyodu katlanma bolgelerinde olabiliyomus bebeklerin pisik doktor hamazinc vermisti ama pisik kremi de ise yarar
Oylesine_biri hulyadurmus Benim oğlumda aynı böyle ya anneme sordum ıslak kalıyor dedi sürekli kurutuyorum kremlemiyorum acıtmadan ama geçmiyor nasıl ıslanacak ki dedim terliyor havasız kalıyor ondan öyle dedi bende doktora soracağım ya geçmiyor çünkü
Woody hulyadurmus Banyodan sonra kurulamayo ihmal etmeyin. Nemlendirici sürün. Şimdi de sudocrem iyi gelir muhtemelen