hulyadurmus çok kötü olmuş kıyamam ya doktora götürün yada eczaneye bi danışın benm kızımda kendi kendine kulağını kaşıyıp çekiyor biraz kabuk tutuyor ama sizinki baya açılmış canı acır bide eczane nemlendirici flan verir bide oteldeki doktorunuzun sizde numarası ol.asi gerekir kendisinden hastaneye gittiğiniz zaman isteyin sonuçta bebeğinizin acil bi durumu olur arayıp yazmak zorunda kalırsınız bizde özel hastaneye gidiyoruz kızımla ilgili bisey sormam gerektiğinde hemen whatsaptan yazıyorum valla ilgilenmesi gerekir sizinle.bidr alarjisi olabilir dikkat edin