Rojgl evet ama ben çok zor kilo veren birisiyim neler yaptım hamile olmadan önce gram gitmedi kilomdan hamile olduğumu öğrenince bıraktım tabi o kadar aşırı kilo almadım ama doğumdan sonra işte sütün yok dediler inandım bende her emzirme sonrası 2 3 kişilik yemek yiyordum tatlılar yiyordum ki süt olsun oysaki tatlı asla süt artmıyor doktorum dedi bende çok araştırdım aklım sonradan geldi başıma ilk bebekte olunca insan tecrubesiz oluyor🙂