Ben sabah Kahvaltıda azcık peynir yumurta avokado veriyorum. Çok az yiyor ama olsun. İkindi yoğurt, akşam da sebze püresi ya da çorbası. Bu kadar hepsi. Anne sütü aldığı için çok yüklenmiyorum. Sizin ki mama aldığı için belki dr biraz daha fazla beslenmesini istemiştir. Mamayı azaltmak için yapıyor bazı dr lar.