Mom080 Canım ben böyle uzatmamak için direk kısadan yazdım hani anlarlar anneler sandım sonda girdim posta bir sürü iğneleyici laf sokmalı laflar sözler söylemiş ki bu yazan annede 2. Yoruma bakarsan oda laf sokar gibi gene laf söylemiş bende delirdim artık kim çocuğunu aç bırakır hadi aç bıraktı hangi mantıkla buraya yazar bide ben hani akıl almak istedim buradaki annelerden neden vermiyorsun yazık çocuğa laflarını duymak için değil ben daha çok annelerin samimiyetine güvenerek canım şöyle yap böyle yap demelerini beklerken onlar hemen laflar laflar sokmuşlar o gün ben çok kötü oldum