Meryemmeva Gamzeaselemre ben de gecen persembe basladim 10da ilk ogun 13te bi ara ogun yapyiorim kahve yanina kuru dut hurma gibi (bunlar sutumu etkiledigi icin) , aksam 18de aksam yemegi.. ve en az 15 dakika her gun leslie ya da benzeri videolarla spor.. persembe tartilicam kg olarak bilmiyorum ama gozle gorulur bir karin kuculmesi var💃
Meryemmeva Meryemmeva Gamzeaselemre bu arada ara ogunu kafama gore eklemedim kardesim diyetisyeb dayanamazsan iki ara ogun koy 2 saatte bir dedi ben 1 ekledim 1le dayanabiliyorum
Gamzeaselemre Meryemmeva aaa kardeşin diyetisyen miiii tamam.cankm.tesekkir ederim.dikkata alacağım hepsini.verelim.inslalaj
Meryemmeva Gamzeaselemre 😄 evet de malesef o fix 3 ana 3 ara ogunlerle ben beceremedim mutfaktan cikamadim kucuk 2 bebeyle.. bu aclik iyi oldu ya hep ya hic kafasindayim ins 1 ayda iyi yol katederim bakalim..
Gamzeaselemre Meryemmeva aynen inan ki bir hafta diyet yaptım sürekli.yok ara öğün yok öğlen yok akşam böyle öğlene kadar bebeklerimi doyuyorum yatırıyorum öğlen de kahavltil missss
Tuba Annelerimiz, whatsapp grubu kurmak forum kuralları gereği yasaktır, bu sebepten dolayı yorumlarınız kaldırılmıştır.🙏🏼