Bende başladım yaklaşık iki ay oldu çok yavaş gidiyor emzirdiğim için çok kasmadan sağlıklı beslenerek yapıyorum 6 kg verdim spor olarak evdeki işler çocuk☺️. Aralıklı oruç emziren birde gün içerisinde sürekli koşturan bizler için halsiz düşürür ya da emzirdiğim için etkiler korkusuyla yapmadım gerçi oğlum büyüdü ama. Diyetisyen eşliğinde yapan var mı tecrübelerini paylaşabilir mi ?